2010-04-01

我爱雪糕~♥

众所皆知
31号的Baskin Robbins 商店总是挤满人潮
为的只是31%折扣的雪糕!

而我
也跑去凑热闹啦!

嘻嘻~

让我觉得很惊喜的是
仁竟然答应带我去哦!
因为平时怕麻烦的他
不像是会让我为了打折雪糕而排长龙的哦!

最近的他
变得不一样了!
变得越来越疼我了!
嘻嘻~~

多谢朋友的好介绍
选了chocolate mousse royal 和 jamoca almond fudge
超好吃
超有满足感的!
=)=)=)


2 comments:

cherlyn said...

haha, u should try with rum raisin.
i am sure once u try it, u will in love wit it.....

i also go bought baskin robbin that day... kakaka....

JIng Fen

ivy。紫盈 said...

nono... sim liang suggested that flavour for me too... but i hate raisin so much!!! haha~~ so i never think raisin will taste good! haha~~